תושבות ותושבים יקרים,

שבוע גדוש בפעילות ובשורות טובות,
פתחנו 8 סניפים של תנועת בני עקיבא
חנכנו מרכז חוסן לילדים בבית ספר חמד (אחד מתוך חמישה!) הודות לשותפות עם רוני דואק ועמותת שיתופים ומשרד החינוך. 
השתתפנו ביריד ההזדמנויות הלאומי לעידוד התיישבות בגליל.
קיימנו ישיבה חשובה עם משרד השיכון לקידום החלטת הממשלה על הקמת היישוב החדש לצד קידום ההרחבות ביישובים

קיימנו את יריד השאלת התחפושות ה 6 ומאות משפחות הגיעו אליו 

התבשרנו שבקרוב יחלו עבודות הפיתוח למעגל התנועה בצומת המועצה

והתחלנו את ההרשמה למרוץ העשור של מרום הגליל????

נמשיך בכל הכוח , ב"ה לעשות למענכם 

שבת שלום וסופ"ש נעים
עמית סופר
ראש המועצה