במהלך השבוע האחרון קיימה המועצה האזורית מרום הגליל ישיבה חשובה עם שרת ההתיישבות והמשימות הלאומיות, ח״כ אורית סטרוק, ביישובים אביבים ודובב. הישיבה עסקה בקידום קליטת משפחות חדשות ליישובי צמודי הגדר ובחיזוק ההתיישבות בגליל, מתוך ראייה אסטרטגית של חיזוק החוסן הקהילתי, הביטחוני והלאומי של האזור.
במהלך המפגש הוצגו האתגרים והצרכים הייחודיים של יישובי קו הגבול, לצד הזדמנויות לצמיחה דמוגרפית, חיזוק השירותים הקהילתיים ושיפור התשתיות. המשתתפים דנו בדרכים ליצירת תנאים מיטביים שיאפשרו למשפחות חדשות לבחור בגליל כבית, ולהבטיח עתיד יציב וחזק ליישובים הוותיקים והחדשים כאחד.
ראש המועצה האזורית מרום הגליל, עמית סופר, הדגיש את חשיבות שיתוף הפעולה בין המועצה לממשלה ואמר:"חיזוק ההתיישבות במרום הגליל וביישובי צמודי הגדר הוא משימה לאומית מהמעלה הראשונה. קליטת משפחות חדשות היא המפתח להמשכיות ולביטחון. אני מודה לשרת ההתיישבות על המחויבות והנכונות לפעול יחד איתנו למען עתיד ההתיישבות בצפון."
המועצה האזורית מרום הגליל תמשיך לפעול בשיתוף משרדי הממשלה, הנהגות היישובים והתושבים, על מנת לקדם מהלכים שיחזקו את ההתיישבות, ימשכו משפחות חדשות ויבטיחו איכות חיים גבוהה לתושבי האזור, היום ובעתיד.