משולחנו של ראש המועצה
תושבות ותושבים יקרים,
גם השבוע האחרון הזכיר לנו עד כמה המציאות הביטחונית אצלנו בצפון דינמית. עם התקיפה האיראנית והאזעקות שנשמעו באזורנו, פתחנו מיד את הבוקר בהערכת מצב יחד עם ראשי מכלולי החירום של המועצה, כחלק מניהול שוטף של המערך הביטחוני שנועד להבטיח רציפות תפקודית ומתן שירות מיטבי לתושבים גם בעת חירום.
במהלך הימים האחרונים קיימנו הערכות מצב שוטפות עם הגורמים המוסמכים בצה"ל, והעברנו לכם עדכונים בזמן אמת בכל שינוי או הנחיה. מתוך רצון לחזק את רוח התושבים בימים מתוחים אלו, שלחנו גם הפתעה קטנה ומרעננת ליישובים לחיזוק המורל הקהילתי.
בנוסף, השבוע אירחתי את יו"ר הכנסת, אמיר אוחנה, שבא לשמוע מקרוב על ההתמודדות של תושבינו עם המצב הביטחוני המתמשך, לצד האתגרים הכלכליים הנלווים לכך. במהלך הפגישה עלו גם סוגיות חשובות הנוגעות לחיזוק הצפון, ולאחר שאושרה החלטת הממשלה בנושא מקור תקציבי ייעודי להגדלת הטבות המס, סיכמנו כי נפעל לקידום החקיקה הנדרשת להרחבתן. זהו צעד חשוב נוסף במאבק לחיזוק החוסן הכלכלי של האזור, ואנו נמשיך לפעול בנושא בכל דרך אפשרית.
לצד העשייה הביטחונית והציבורית, המועצה ממשיכה לפעול גם במלוא המרץ בתחומי החינוך, הקהילה והשירות לתושב. גם בשבוע זה התקיימו פעילויות קהילתיות, יוזמות חברתיות ועשייה שוטפת של כלל אגפי המועצה.
נמשיך לעדכן אתכם בכל התפתחות.
מאחל לכולנו סוף שבוע שקט ורגוע ושבת שלום,
עמית סופר
ראש המועצה האזורית מרום הגליל