פורום הנהגות היישובים של מרום הגליל התכנס בכפר חנניה לקראת הקיץ


הפורום המקצועי החודשי דן בהיערכות למצבי סיכון של בני הנוער בחופש הגדול ובקולות קוראים לפיתוח היישובים 

השבוע נערכה בכפר חנניה ישיבת פורום ועדים והנהגות יישובים של מרום הגליל. הפורום המקצועי, שנוסד על ידי מנכ"לית המועצה, קרן פטל, ומנהל אגף יישובים, וג'די אבו סאלח, מתכנס מדי חודש לשיפור השירות לתושבים. וג'די הדגיש במפגש את חשיבות הנוכחות המלאה של הנציגים לקידום תהליכים משמעותיים יחד. 

במהלך המפגש הציגה מנהלת המחלקה לביטחון קהילתי, סטפני אסייג, את ההיערכות היישובית לחופש הגדול למניעת מצבי סיכון, אלימות ושימוש בסמים או אלכוהול בקרב בני נוער. במועצה קוראים לתושבים לשמור על ערנות ולפנות לסטפני בכל מקרה הצורך בטלפון: 052-8580470 

חלק מרכזי מהדיון הוקדש לקולות קוראים שמקדם אגף יישובים, ובהם תקציבים ייעודיים לפיתוח המרחב היישובי והשתתפות המועצה במימון מנהלי קהילה מקצועיים. בנוסף, נציגי היישובים ביקשו ממנכ"לית המועצה לשקף לציבור את נתוני הנוכחות במפגשים, מתוך תפיסה שהתושבים זכאים לדעת מי פועל ועובד עבורם בשטח. 

ראש המועצה האזורית מרום הגליל, עמית סופר: "העוצמה של מרום הגליל היא בשותפות ובקשר הישיר עם הנהגות היישובים. הפורום החודשי הזה הוא כלי עבודה שמביא תוצאות בשטח, החל מהגנה על הנוער שלנו בקיץ ועד לגיוס תקציבי פיתוח ומנהלי קהילה ליישובים. אני מברך על דרישת הנציגים לשקיפות ומודה להם על המחויבות לעשייה ציבורית".