דרושים
מכרז פומבי/פנימי מספר 25/19 לתפקיד מרכז נושא ועדת תכנון טיפול
מרכז נושא ועדת תכנון טיפול
פומבי/פנימי 25/19
היקף משרה: 50%
תיאור המשרה:
משרה כנ"ל תיווצר בהנהלת המחלקה בתנאים המפורטים בהוראה 1.20 בתע"ס.
דירוג ודרגה: דירוג עו"ס (ח-ו)
כפיפות: למנהל המחלקה
תיאור המשרה:
- מתן ייעוץ מוקדם לעו"ס במחלקה לש"ח לגבי הצורך להפנות מקרים לדיון בוועדה.
- קבלת החומר הנחוץ להוראה 8.9, למיון, קבלת השלמות, הכנת החומר בצורה מסודרת לדיון ושליחתו מראש לחברי הוועדה, לפחות שבוע מראש.
- קביעת מועדים לישיבות הוועדה וסדר דיוניה, תוך 21 יום לכל היותר, ממועד הפנייה לוועדה. במקרה חרום – תוך שבועיים לכל היותר.
- הזמנה בכתב של החברים הקבועים לפחות שבוע ימים מראש. הזמנה למשתתפים אחרים על פי הצורך בכתב תיעשה באמצעות העו"ס המטפל במשפחה.
- זימון בכתב של חברי ועדות אד – הוק במקרי חרום, ועדות הערכה וכו'.
- הנחייה של דיוני הוועדה לשם השגת מטרותיה: קביעת תוכנית טיפולית לילד ולמשפחתו ומעקב אחר ביצוע התוכניות בהתאם ללוח הזמנים שנקבע.
- תיעוד החלטות הוועדה בטופס "החלטה על טיפול בילד".
- ביצוע מעקב ובקרה.
- קיום קשר עם מר"צ במחלקה לש"ח ועם גורמים בקהילה בנושאים הקשורים לעבודת הוועדה.
- ייעוץ לבעלי מקצוע בתחומים אחרים, הפונים לוועדה לצורך התייעצות בלבד.
- ריכוז המידע שהצטבר בהחלטות הוועדה ביחס לצרכי ילדים והמענים הטיפוליים הנדרשים.
דרישות המשרה:
א. עובד סוציאלי בעל תואר בוגר בעבודה סוציאלית.
ב. 3 שנות ניסיון בעבודה סוציאלית.
ג. סיום בהצלחה השתלמויות וקורסים בתחום תפקידו.
ד. רישום בפנקס העובדים הסוציאליים.
מסלול קידום:
דרגה התחלתית: רמה ח' בדרוג העו"ס.
לאחר שהייה של שנתיים: קידום לרמה ז'.
לאחר שהייה של שלוש שנים: קידום לרמה ו'.
לצורך הגשת מועמדות חובה ליש הגיש קורות חיים, תעודות השכלה בהתאם לדרישות המשרה, המלצות (במידה וקיים) ומסמכים המעידים על עמידה בתנאי הסף.
למעוניינים/ות העונים לדרישות התפקיד להעביר את כל המסמכים הנדרשים לעיל, באופן מסודר וקריא, וזאת לא יאוחר מיום 3.10.19 בשעה 15:00 באמצעות הגשה למייל [email protected]
מועמדים/ות שלא יגישו את כל המסמכים הנדרשים במלואם כאמור לעיל ובמועד שנקבע, מועמדותם/ן לא תיבדק והיא תפסל על הסף. דרכי התקשרות: טלפון 6919821 - 04
הבהרה מגדרית: המכרז נכתב בלשון זכר, אך מופנה לגברים ולנשים כאחד.